לכל מעצב או מעצבת פנים ואדריכלים/ות בתחילת דרכם שסיימו לימודים ולא התנסו בפרויקטים. המנטורינג מעניקה דרך להסתכלות והתנסות מקצועית על כל היבטיו.
מה המשמעות של המנטורינג ללקוחות?
המנטורינג הינו אישי ופרטי ולכן הלקוחות אינם צריכים לדעת על תכנית הליווי. הלקוחות זוכים לתכנון מקצועי על פי נסיון רב שנים כדרך ללמידה, שבלעדי המנטורינג אותו מעצב פנים בתחילת הדרך לא יכל להציע.
עם מה אני יוצא מהמנטורינג?
דבר ראשון ליווי יד ביד, אתם לא לבד, אני פה בשביל לתת עצה, להזתכל מלמעלה על הפרויקט, להראות דגשים שחשובים לשים אליהם לב וביחד אנחנו צוללים לפרטי הפרטים של הפרויקט ולהתווית הדרך לניהול הפרויקט עד גמר. תכנית המנטורינג יצאה לאור לאחר מספר שיחות של מעצבי/ות פנים שחששו לצאת לדרך בשל אי נסיון ואחריות גדולה. בסופו של דבר אתם מרוויחים ניהול פרויקט חדש ברמת ידע מקצועיות וניהול עם נסיון של מעל ל 20 שנה.
האם המנטורינג הינו חד פעמי או תהליך?
בדרך כלל ניפגש במשך שעה וחצי - שעתיים במהלכן אנחנו מתניעים את הפתרונות, התכנון, האפשרויות, הדגשים, לוחות הזמנים וניהול הפרויקט. אם דרוש ליווי לאורך הדרך (מאחורי הקלעים) אפשר לקיים מספר פגישות, בהתאם לצורך.
האם המנטורינג עוזר גם בתמחור?
אחד היתרונות של נסיון מעל ל 20 שנה הוא הידיעה אודות תמחורים של השוק מבחינת עלויות בניה, עלויות חומרים ועלויות ריהוט והתקנות. כמו כן אני עוזרת במנטורינג בבניית מודל תמחור של הפרויקט ותמחור של המעצב מול הלקוח.
קשרים עם ספקים
הרבה שנים בניתי קשרים מצוינים עם ספקים שונים ומגוונים מבחינת היצע, חומרים, שירות, עלויות. במסגרת תכנית המנטורינג אני יכולה לעזור למעצבים והאדריכלים להבין איזה ספק מתאים לפרויקט הרלוונטי.